ККК

Siit leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui Teie küsimus jäi vastuseta, siis kirjutage või helistage meile julgelt. Vastame Teie küsimustele nii kiiresti, kui võimalik.

TELLIMINE JA MAKSMINE

Kas tellimusi võib esitada ka telefoni teel?

Jah. Helistage, palun, numbrile +372 54560660 või saatke kiri e-mailile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud., vastu saadame Teile e-meilile arve. 

Mida teha, kui tekkis probleem tellimuse vormistamisega?

Saad võtta meiega ühendust ja me teeme kõik ennast sõltuva, et lahendada Sinu probleem nii ruttu kui võimalik.

Kas ma pean registreerima, et tellimuse esitada?

Tooteid saab tellida nii külalisena kui registreeritud kliendina. Kui oled registreeritud on Sul eelised: saad tellimusi kiiremini vormistada, jälgida tellimuse staatust ja eelnevate tellimuste ajalugu, ning saad esimesena teada uue kauba lisandumisest või erinevatest sooduspakkumistest ja kompaanijatest.

Kui kaua ma pean ootama, et tellimuse kätte saada?

Kui tellimus on Teile saadetud, siis ei võta tarneaeg tavaliselt rohkem, kui 1-3 tööpäeva. Kui on aga mingeid viivitusi, siis teavitage meid sellest kindlasti – uurime asja ja anname Teile teada, kaugel Teie pakk on.

Kas ma saan esitada tellimus, kui elan välismaal?

Jah. Me hea meelega laiendame oma geograafilist võimet. Kirjutage meile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. oma kontakt andmed ja me võtame Teiega ühendust.

Kas ma saan maksta pärast toote saamist?

Ei.

Kuidas käib maksmine tellimuse eest?

Maksmine käib pangaülekandega. Pangaülekanne jaoks vajalikud rekvisiidid saate peale tellimuse vormistamist. Makse selgituseks märkige palun tellimuse number.

Maksin raha oma tellimuse eest. Millal mulle tellimus saadetakse?

Tellimus saadetakse Teile hiljemalt kahe tööpäeva jooksul pärast raha kontole laekumist, juhul kui kaup on laos koheselt olemas.

KOHALETOIMETAMINE

Kust ma tellimuse kätte saan?

On kaks võimalust:

Kaup saadetetakse Teile Eesti Posti vahendusel standardpaki tähtsaadetisena. Enne postkontori postivahetust postitatud standardpakkide keskmine kättetoimetamisaeg saaja elukohajärgsesse postiasutusse on postitamispäevast ülejärgmisel tööpäeval. Postisaadetise saabumise teade edastatakse saaja postkasti hiljemalt järgmisel tööpäeval.


Teie tellimused toimetatakse kohale SmartPOST-i pakiautomaatidesse. Kohe kui Teie tellimus on jõudnud sihtkoha SmartPOST pakiautomaati, saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS sõnumiga vastav uksekood, mille abil saate pakiautomaadi avada. Asukohad ja kasutusjuhised leiate kodulehelt www.smartpost.ee 

Kas Teil on kuskil Tallinnas või teises linnas oma pood?

Ei ole.

TAGASTAMINE

Kas kõik tooted on võimalik tagastada?

Jah.

Kas mul on õigus kaupa tagastada ja raha tagasi saada?

Sul on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest ja saada oma raha tagasi. NB! Põhjalikuma info saamiseks soovitame lisaks läbi lugeda “Tagastamine”, “Müügitingimuste“ osas.

Millal ma oma raha tagasi saan?

Toote tagastamisel pea meeles, et kaup toimetatakse kohale Eesti Posti vahendusel kuni 3 tööpäeva jooksul ja SmartPOST/Post24 vahendusel kuni 10 tööpäeva jooksul. Raha tagastatakse Teie pangakontole 30 päeva jooksul peale taganemisavalduse saatmisest.

TEISED KÜSIMUSED

Ma pole kunagi varem Interneti teel midagi ostnud, kuidas ma saan olla kindel, et saan kauba kätte ja mind ei peteta?

Taustainfo Shock Lashes OÜ ettevõtte tegevusest mis tegutseb e-kaubandusega Shock Lashes OÜ lehel leiate kodulehelt www.krediidiinfo.ee. Majandustegevuse registrist leiate info väljastatud tegevusloa kohta. Shock Lashes OÜ on tähelepanelik igale kliendile, tagamaks kiiret ja kvaliteetset teenindust!

NB! Kui mõni küsimus jäi siiski vastuseta, kirjuta palun julgelt See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Juriidiline isik:

  • Shock Lashes OÜ
  • Pae 62, Tallinna linn,
  • Harju maakond, 13620
  • Reg. nr: 11884462
  • MTR nr: KJK042852

Pangakontod:

  • Swedbank:
  • EE122200221048711198
  • IBAN: 
  • EE122200221048711198
  • BIC/SWIFT: 
  • HABAEE2X 

Klienditugi:

  • E-Mail:
  • info@styleme.ee
  • Telefon:
  • (+372) 54 560 660
  • Tööaeg:
  • E-R 09.00-18.00

Miks osta meilt:

Suur tootevalik

Kogu kaup kohe olemas

14-päevane tagastusõigus

Tellimused al- 22€ postikuluta